Sunday, April 13, 2008

DIA SE-EKOR MELAYU

Masalah2 banyak betul masalah sejak mamat bangang tuh tipu aku, aku pon x tau lah melayu sekarang nih tipu menipu sesama sendiri, budak2 cina pulak semua sekarang dah naik. Walaupun nampak je ia satu permainan tapi bukannya bot yang main. Kalau boleh la semua dalam leg mana ker apa ker support la member apa yang diorang buat tuh. Ucap tahniah ker welcome ker apa2 ker kalau diorang buat sesuatu barulah masyuk ada orang buat mcm tuh. Satu lagi perangai mamat melayu suka sangat ambik jalan mudah, nampak jer leg ganas apa ker yang ganas terus nak pergi. Satu lagi perangai lupa diri, pinjam2 duit ker apa ker gear ker bukannya nak ucap terima kasih dan bayar balik , nih buat dek jer, hei support lah member sikit orang dah kasi tuh pandai2 lah bagi balik. Klu mcm nih baik aku pentingkan diri sendiri jer dari korang. Nak ganas tapi pikir tentang diri sendiri. Aku nih dah dikira makan diri lah nih kasi barang2 kat diorng, Kasi pinjam habuk pon x dak. Satu lagi perangai aku nak beli barang tapi aku kena kutuk sebak tamak, eh aku pelik lah asal aku nak beli barang diorang cakap aku tamak. Hei nih masalah satu lagi dengki gila. Dah aku nak beli untuk jadi milik aku, klu ada sapa2 nak pinjam nanti aku pikirlah macam mana. Diorang nak kata aku pentingkan diri tpi aku dah kasi/pinjam banyak dah orang barang tpi x der pulak yang membalasnya. Aku bukan berharap tapi sekurang2nya ucap terima kasih jadilah. yang pandai2 pinjam tuh buat2 lupa lak. Klu dah pinjam tuh buat lah cara pinjam nih banyak cerita lak nak bayar balik. Klu setakat 1m ker 3m ker aku x kisah. nih berpuluh2 m. Dajjal tol la. Aku rasa la bukan aku sorang jer yang kena tipu mcm tuh ramai lagi budak2 yang kena, terutamanya budak baru. eh ko x kesian ker tipu orang nih beb, mak bapak ko ajar ker tipu2 orang nih. kesian lah diorang baru jer main ko dah buat macam tuh. Satu jenis lagi budak yang pandang luaran , eh beb aku x duduk diam lah dalam jin tuh, aku ada lah buat sesuatu jadi jangan lah ko gatal tangan nak tulis aku noob ker apa ker. pandang diri ko sendiri lah tgk mcm mana. Ha ada lagi, mamat jenis nih memang patut di rejam lah, hei kalau setakat nak cakap kosong baik x yah lah buat malu jer. Kata ada geng lah apa lah hei ko apa tau beb aku tau lah ni kg aku ko jangan nak belagak lah ko kenal orang sini, datang sini pon belum tentu boleh. Hei memang x guna ah orang macam nih, cakap dah lah berbelit2, lebih2 pulak tuh, x mengaku kesalahan diri, pikir diri sendiri, belagak jer lebih sampai buat otak orang lain pon pening. apa2 ker support member tuh penting bukannya kasi duit ker apa tapi kasi ucapan lah beb. klu dah ada orang baru tuh apasalahnya ko ucap welcome ker selamat kembali ker. Klu ada orang tanya tuh ko jawab lah, sekurang2nya ko jawab lah x tahu. dah habis rasanya aku cerita jenis2 budak melayu dalam tuh. Klu nak kata tuh semua dah jadi sifat2 sebati seorang melayu dah nak kata baik sangat tuh memng sikit lah. Jadi nasihat aku jangan jadi melayu sangat. Ambik contoh sikit2 dari kaum lain, sekian terima kasih. klu ini jadi kontroversi kat korang aku apa peduli. sekian terima kasih dan selamat berjuang dan satu lagi support member yang aku cakap tadi tuh penting .