Sunday, August 17, 2008

secawan kopi

assalamualaikum...hari ini saya mahu bercakap panjang dan sikit.
kelmarin aku ada pergi ke acara , duta kat ttc terengganu tapi malam dgn kawan aku ,dapat jugak la aku kenal dgn orng yang bernama mat tuh iskh3 , baik la orangnya tpi yg aku x paham asal la ada sorang mamat x guna nih ada kat situ yg tuh aku x tau mungkin ada la sbbnya kot. entah2 nak ambik tipu orang lagi ataupun betul2 nak tolong. owh hari tuh mmg ramai orang datang x kira tua muda kecik dan besar . ptg tuh aku x sempat datang nak jumpa player jin sbb aku ada melawat orang sakit. orng lupa lak kamera aku rosak klu x aku dh post sikit gambar kat situh . dalam game mmg la aku nih kaki ks tpi aku x ks budk2 yg aku kenal dan dlm leg aku sendiri. klu sapa2 nak balas balik boleh jer sbb aku nih pantang tgk boss sejak hari itu.
PETUA NAK JADI KAYA
-set masa cari boss
-klu nak ks orang cuba sedaya upaya untuk ks dgn lvl rendah jgn bazirkan mcm tuh saja
-buat exp ball create 4,5 akaun nak buat exp ball klu anda larat .
-jual hanya reds dalam ep , sup vio/yelo dlm gold sbb buat boleh buat benda lain mcm beli eud clover nak compos.
-ks boss
-jaga tido sbb klu 24 jam cari boss x ada guna jugk klu dh mengantuk nanti susah nak bangun solat subuh .
-dan yang penting sekali ermmm pengalaman anda bermain game jin..

sekrang aku dh kurang dh cari boss sbb aku main dota la pulak banyak.klu time2 aku bosan main aku bukak la jin cari boss lps tuh aku tutup balik klu bosan .. aku belum lupakan perkara di mana akaun eudemons online aku kena sebat . 1 tahun main eo tup2 kena kebas mmg budk tuh aku haramkan dia main guna cari makan jual sampai mati masuk dlm kubur . tipu ditipu aku dh serik dh sekarang klu main jin baik hidup sendiri, kawan2 jgn cari banyak2 nanti jadi gila. jgn sekali2 suka bagi barang kat orang sdgkan muka pon x kenal. klu muka kenal tuh pon kena hati2 jugak mmg ada kes kawan sendiri pon telan kawan. aku sedia membantu klu ada player2 baru nak main dn perlukan pertolongan msg MahaRaja dalam jin.